Aquest pròxim dissabte, dins les activitats que tenen previstes els membres del Consell d’Infants de Palafolls, es durà a terme una ruta de patrimoni local dissenyada i conduïda pels mateixos nens i nenes. Aquesta no serà una ruta convencional, sinó que s’ha preparat un joc de preguntes que els participants hauran de respondre correctament abans de poder avançar al següent punt del recorregut.
La cita és aquest dissabte 16 de maig a les 10:30h, amb punt de sortida a la Plaça Major, davant de l’Ajuntament, on tindrà lloc la primera prova del joc. Per participar en aquesta descoberta del patrimoni, és necessari inscriure’s prèviament a l’Escola de Música i Dansa de Palafolls de dilluns a divendres, de 9h a 20h.
Aquest encàrrec és l’activitat central del projecte que enguany han de dur a terme els infants del Consell després que l’alcalde els donés l’encàrrec de posar en valor el patrimoni local del nostre municipi.
A banda d’aquesta ruta, els consellers i conselleres també han posat en marxa activitats paralel·les per fomentar la participació i el coneixement del poble. D’una banda, durant tot el mes de maig, hi haurà una enquesta oberta a les xarxes socials per saber quin coneixement té la població sobre el municipi. D’altra banda, un dels grups de treball ha inventat una història sobre el poble que es presentarà properament.



