La Policia Local de Palafolls va detenir divendres, poc després de les onze de la nit, un veí del municipi acusat de conducció temerària, resistència a l’autoritat i conduir sota els efectes de l’alcohol.
Els fets van començar quan una patrulla va detectar un vehicle circulant pel camí de Tordera. Quan els agents van indicar al conductor que s’aturés, aquest va fer cas omís de les ordres policials i va fugir, iniciant una persecució.
En la seva fugida, l’home es va incorporar a gran velocitat a l’autopista C-32, perseguit pels agents de la Policia Local de Palafolls. Durant el trajecte, el vehicle va impactar contra un voral i va perdre una de les rodes, fet que no va impedir que continués la marxa durant diversos quilòmetres.
La persecució va finalitzar a Pineda de Mar, on els agents van aconseguir interceptar i aturar el vehicle. Segons fonts policials, l’home va mostrar una actitud agressiva, proferint insults i amenaces contra els agents durant la intervenció.
Un cop sotmès a la prova d’alcoholèmia, el conductor va donar una taxa de 0,94 mg/l d’aire expirat, gairebé quatre vegades superior al límit permès. Aquest resultat supera àmpliament el llindar establert per considerar-se delicte penal contra la seguretat viària.



