L’Ajuntament instal·larà una Oficina d’Atenció Ciutadana

Compartiu aquesta història
Actual oficina d'informació de l'Ajuntament. Aj. Palafolls
Actual oficina d’informació de l’Ajuntament. Aj. Palafolls

El consistori, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, instal·larà una Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) que prestarà atenció sobre els serveis i tràmits amb l’administració, com ara presentació d’instàncies, factures digitals o tramitar sol·licituds o ajudes.

També funcionarà com a oficina d’informació turística i del padró.

Segons ha comunicat l’Ajuntament, la implantació de l’oficina “millorarà la relació” del ciutadà “amb el consistori” i agilitzarà els tràmits.  Ho explica la 1a tinent d’alcalde, Dolors Agüera.

La previsió és que el servei pugui començar a funcionar l’any vinent i de moment ja s’està elaborant el pla d’implantació de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà que comptarà amb una diagnosi de la situació actual, dissenyant el funcionament futur i la seva posada en marxa.

De fet, ja s’ha fet una sessió informativa als treballadors municipals sobre la implantació de l’Oficina. De moment no se n’ha confirmat la ubicació.

Recentment, Malgrat de Mar també ha anunciat la voluntat d’implantar una Oficina d’Atenció al Ciutadà de cara el 2018. La previsió és habilitar un espai al mateix Ajuntament i en l’actualitat “s’està treballant en l’estructuració de l’espai i la formació dels treballadors que l’ocuparan”.

L’any vinent, tant Palafolls com Malgrat de Mar podrien comptar amb les seves respectives oficines d’atenció ciutadana.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.