Ara fem
Amb Melina Morilla
dilluns 21:00
21:25
I després: 21:25
En Xarxa

Malgrat sensibilitzarà sobre les malalties mentals  

Compartiu aquesta història

Comunitat Terapèutica de Salut Mental.  Foto. salutmental.cat
Comunitat Terapèutica de Salut Mental. Foto. salutmental.cat

La Comunitat Terapèutica del Maresme, Associació Positiva i l’Ajuntament de Malgrat iniciaran una campanya de prevenció i sensibilització sobre malalties mentals.

Es posarà en marxa la tardor d’enguany i inclourà activitats amb les que es treballarà la prevenció i la sensibilització de les malalties mentals. La campanya, segons l’Ajuntament, implicarà diferents regidories, entitats i escoles, en un treball “transversal”.

Pel consistori “la prevenció i la sensibilització són bàsiques”, en temes de malalties mentals. A més, considera Malgrat com a municipi “capdavanter i pioner” en salut mental, i com a exemple de convivència en els 40 anys que la Comunitat Terapèutica s’ubica a Malgrat.

L’Associació Positiva farà de nexe també amb les famílies i a través de la Comunitat Terapèutica del Maresme s’hi faran xerrades i activitats.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu