Francesc Alemany repetirà com a cap de llista d’ERC a Palafolls

Compartiu aquesta història
Alemany amb els cartells electorals a les municipals del 2015

La formació republicana va celebrar el vespre d’ahir dilluns una assemblea on es va decidir que l’actual portaveu d’ERC a Palafolls, Francesc Alemany, continuï encapçalant el partit de cara a les properes eleccions municipals del mes de maig.

La d’Alemany era l’única proposta que es portava a votació en unes primàries en què només es va escollir al cap de llista, ja que encara falta conèixer la resta de la llista electoral d’ERC pels propers comicis.

En declaracions a aquesta emissora, Alemany ha dit que està “content” de la seva reelecció per liderar el partit a les properes municipals, la qual cosa creu que és una mostra de confiança per part dels seus companys de la formació de cara al projecte polític que té ERC per Palafolls.

A la vegada, Alemany afirma que és una “responsabilitat” el fet d’encapçalar aquest projecte i dur-lo fins al final per acabar governant, que és l’objectiu últim dels republicans.

Un projecte polític que el republicà explica que ja s’ha anat impulsant en els darrers anys i que es basa en 3 eixos bàsics. Per una banda, la gent de Palafolls i tot el teixit social, per l’altra el territori i per últim l’Ajuntament.

En aquest sentit, Alemany insisteix en què el consistori ha de fer un “salt endavant” i posar-se al dia amb les necessitats de l’època actual, com per exemple la implementació de l’administració electrònica.

El candidat republicà ha explicat que properament es donaran a conèixer la resta de noms que configuraran la llista d’ERC a Palafolls a les propers eleccions del 2019, que se celebraran el diumenge 26 de maig.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.