A partir de demà, Palafolls comptarà amb diverses activitats per tot tipus de públic per tal d’amenitzar les jornades d’estiu. La primera d’elles són les festes de Mas Reixach on es faran activitats durant tot el dissabte. Segons indica Ricard Morales des de l’Àrea de Cultura, pel matí hi haurà una activitat teatral que durà a terme el Teatre Clavé de Tordera. A la tarda hi haurà música, ball, i una copa de cava per celebrar la cita.
Qui també està de celebració és la Penya Barcelonista que ha organitzat la 2a Cantada d’Havaneres amb el grup Port Bo. L’acte se celebrarà aquest dissabte també a partir de les 22h davant del Casal d’Avis.
A més, tothom interessat pot anar a sopar amb els membres de la penya a partir de les 21h. El cost del sopar és de 15€ i inclou pà amb pernil, una beguda, rom cremat i coca. Els tiquets ja es poden comprar a la Llibreria Colors, a la fruiteria Carme Fruita i Verdures o per Whatsapp al telèfon 649.793.419.