Ara fem
Amb Ràdio Palafolls
dimarts 09:00
13:00
I després: 13:00
Informatiu migdia

L’Alcalde es reuneix amb la Direcció General d’Ordenació del Territori de la Generalitat

Compartiu aquesta història

Aquest matí s’han reunit a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Palafolls, l’alcalde, Francesc Alemany, i Joan Passola, cap del Servei Territorial d’Urbanisme de l’Arc Metropolità de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura de la Generalitat. 

Segons ha detallat Alemany, la intenció d’aquesta trobada és fer un primer contacte amb el nou govern de la Generalitat i reprendre el contacte amb el Departament. En ella, s’han volgut tractar temes com el polígon industrial, qüestions relacionades amb el nucli urbà del municipi com la zona de les Conquilles o el sector de les escoles, entre altres. 

Durant la trobada, en què també han participat el regidor d’urbanisme i l’arquitecte municipal, s’han posat sobre la taula els diversos temes i, després, han visitat el municipi per acabar de perfilar alguns dels temes tractats. 

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu