El concurs dGorra, amb més de 16 anys en antena, ha inaugurat aquest matí la temporada d’estiu de Ràdio Palafolls. El concurs tornarà a protagonitzar la programació de l’antena del 107.7FM amb edicions al matí i a la tarda. De nou un centenar de premis es podran aconseguir participant al concurs estrella de l’emissora.
L’horari concret del programa serà els matins de 10h a 13h i a les tardes de 17h a les 20h. Un cop acabi l’Ona Maresme l’11 de juliol, el programa guanya una hora a la tarda i es farà de 16h a 20h.
De tota manera, Ràdio Palafolls no perd de vista la informació local i manté informatius al migdia, a la 13h i endarrereix els del vespre a les 20h i a les 23h.
El web i les xarxes socials de l’emissora mantindran al dia del que passa al nostre poble durant els mesos d’estiu.
La programació d’estiu de Ràdio Palafolls es mantindrà fins passada la Festa Major de setembre.