Queden poc menys de dues setmanes per a la celebració de la Kaminada Solidària a favor de l’AFANOC que organitza l’Esplai El Pas. I, des que es van obrir les inscripcions per participar-hi, ja hi ha més de 550 persones inscrites.
D’aquesta manera, el pròxim 26 d’abril, Palafolls es prepara per acollir una gran caminada solidària per ajudar als nens amb càncer i les seves famílies perquè tinguin una vida millor. I, és que, l’AFANOC és una entitat que ofereix atenció psicocial integrals als infants i adolescents amb càncer i també als seus familiars.
L’associació desenvolupa la seva tasca en diversos hospitals de referència com Sant Joan de Déu o la Vall d’Hebron amb projectes com La Casa dels Xuklis, que és una lalr d’acollida temporal a Barcelona per famílies que s’han de desplaçar lluny de casa per rebre tractament.
A banda d’aquesta casa, també donen suport psicosocial, fan activitats lúdiques, acompanyament emocional i educatiu per garantir la continuïtat escolar dels nens i nenes.
Pel que fa a la caminada, començarà dissabte 26 d’abril a les 10:30h des de la plaça de Poppi i té un recuperrut de 6km apte per tots els públics. La inscripció té un preu de 10€ i encara hi ha possibilitat d’apuntar-se. Els interessats es poden fer-ho les xarxes socials de l’Esplai, amb la inscripcó els participants rebran una samarreta.
De moment, tenint en compte els inscrits, l’Esplai El Pas de Palafolls podrà donar a l’AFANOC 5.500€ per continuar ajudant als infants amb càncer i a les seves famílies.



