Malgrat enquestarà a la població sobre la qualitat del servei d’Atenció Ciutadana de la Policia Local.

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Aquestes enquestes, que es realitzen de forma anònima, pretenen valorar la qualitat del servei de la Policia Local, i es fan un cop el ciutadà ha estat atès a les dependències de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de la caserna de la Policia de Malgrat.

L’enquesta demana la valoració sobre l’atenció rebuda, el temps d’espera, la resolució de la demanda o fions hi tot la confiança tramesa des de la Policia.
També es demana que es valori la professionalitat, les instal.lacións i la informació rebuda. Els ciutadans han de puntuar de l’1 al 5 i les dades aportades, un cop buidades, permetran establir quin és el grau de satisfacció del ciutadà del servei de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de la Policia Local.
Amb els resultats, un cop detectades les mancances del servei, s’iniciarà el cicle de millora contínua per posar el remei tant pel que fa a mitjans materials com a recursos humans per tal de millorar el nivell de satisfacció del ciutadà.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics