Els torderencs valoren amb un 6 i mig els serveis municipals.

Compartiu aquesta història

Aquesta és la nota mitjana que els torderencs han atorgat als serveis municipals, segons una enquesta feta per la Universitat Politècnica de Catalunya dins el conveni signat amb l’Ajuntament de Tordera.
L’estudi es va elaborar sobre la base del padró municipal del 2006, quan hi havia censades 11.485 persones.

Segons l’enquesta els serveis que han aconseguit una puntuació més bona han estat el Teatre Clavé, amb un 8; la biblioteca, amb un 7,9; les instal·lacions esportives, amb un 7,8; la recollida de les escombraries, amb un 7,6, i l’emissora de ràdio, amb un 7,3. A l’altra banda de la balança, suspenen la valoració dels veïns el transport interurbà, amb un 4,9, i el servei d’aigua, amb un 4,2.
L’enquesta també revela que un 0% dels veïns fan ús del català a casa, enfront d’un 40% que només utilitzen el castellà. Les dues llengües les utilitzen només un 8% dels enquestats. Pel que fa als hàbits de compra, un 43% dels torderencs adquireixen els productes al mateix municipi i un 30% asseguren que compren tant a Tordera com a Blanes. L’oci que més valoren els veïns és el cinema i el teatre.

El Punt / Ràdio Palafolls

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.