La nova programació de Ràdio Palafolls començarà el proper dia 21

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

El proper dilluns dia 21 de setembre, l’emissora municipal tornarà a la seva programació habitual de tardor-hivern. Ho farà amb algunes novetats destacades. Entre elles el canvi d’horari d’alguns del programes ja tradicionals del 107.7 fm, com ara el Seguretat Ràdio, l’Hora de la Poesia, i el programa esportiu En Joc.

També es reforçarà la programació informativa i  de reflexió amb nous programes informatius i de tertúlia, per debatre l’actualitat de PLF des de diferents angles.

El programa magazine-musical del matí i de la tarda es mantenen a l’antena de RP, variant i actualitzant les seves seccions per oferir un producte fresc i modificant el seu horari per conciliar els horaris amb els oients i la franja comercial.

La programació arrencarà el proper 21 de setembre i esperem comptar amb vosaltres

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics