PLF estrena nova Oficina d’Informació i Turisme.

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

La recepció del MiD ha esdevingut des de fa uns dies en la nova oficina d’Informació i Turisme, des d’on es centralitzarà a partir d’ara les funcions de punt d’informació turística de PLF.

La intenció del consistori és que des d’aquesta nova oficina s’atengui per una banda les necessitats d’informació general de PLF als propis vilatans i que alhora els visitants del nostre municipi puguin tenir informació turística referent a PLF i rodalies. A banda d’això, es pretén millorar la recepció del MiD com a equipament. Ho explica Xavier Dalmau., regidor de cultura i turísme de l’Ajuntament de PLF.

El consistori pretén que l’Oficina d’Innformació i Turisme esdevingui el punt d’interacció amb la població, per exemple per apuntar-se a sortides, comprar entrades d’espectacles o inscriure’s a cursos.

Amb tot plegat es vol descongestionar la recepció de l’Ajuntament, que fins ara s’encarregava d’aquestes funcions d’informació i turisme. A més s’aconseguirà ampliar l’horari d’atenció al públic també a la tarda.

La Generalitat ha subvencionat la meitat del cost de la posada en marxa de la nova oficina. Una actuació que ha consistit en la col·locació de nou mobiliari d’oficina i equipaments informàtics.

 

 

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics