URGENT

Xerrada sobre consum demà al migdia.

Compartiu aquesta història

 

¿Que puc fer davant d’un problema de consum? Aquesta és la pregunta que es respondrà demà al migdia en una xerrada organitzada per l’oficina municipal d’informació al Consumidor de l’Ajuntament de PLF juntament amb la Diputació de Barcelona.

La xerrada de demà vol donar les claus per tal d’articular qualsevol reclamació que com a consumidors volguem fer davant d’un problema de consum.

Quines són les opcions possibles, quins els organismes als que recorre o com s’ha de presentar la queixa, la reclamació o la denuncia, depenent de cada cas.

La trobada serà demà a les 3 del migdia al MiD i té una durada aproximada d’una hora, en la que s’inclou un petit col.loqui per resoldre els principals dubtes derivats de l’explicació feta per una tècnica en consum de la Diputació de Barcelona.

PLF té una oficina municipal d’informació al consumidor, que ofereix informació i recull queixes relacionades amb el consum.

Segons la diputació, que dóna suport a l’oficina municipal, les principals queixes dels palafollencs relacionades amb el consum fan referència a la telefonia mòbil.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics