El Síndic de Greuges rep 3 queixes i 12 consultes des de PLF

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

 

Aquesta setmana s’ha fet públic l’informe anual del Síndic de Greuges referent a les actuacions desenvolupades per aquesta institució durant l’any passat. Segons aquest informe el nostre municipi ha tramitat a través del Síndic fins a 3 queixes durant el 2010. Aquesta xifra és 4 vegades inferior a la de l’any passat, quan es van impulsar 12 queixes des de la nostra vila. Aquestes actuacions a través del Síndic s’han fet des de PLF cap a diferents administracions.

 

A banda de les queixes s’han formulat 12 consultes al Síndic des de la nostra població, la meitat que les presentades l’any 2010.

 

De les poblacions veïnes, la que acumula més queixes i consultes és Blanes, amb 64 queixes i 92 consultes. La segueix Tordera amb 22 queixes i 32 consultes i Malgrat amb 23 queixes i 30 consultes.

 

Segons les dades, i per administracions, el síndic ha rebut 3 queixes referents a l’Ajuntament de PLF, tot i que no s’ha especificat en quin sentit. El consistori de Tordera acumula 8 queixes, 3 Sta. Susanna i 2 per a l’Ajuntament de Malgrat.

 

El síndic de greuges és un intermediari per garantir una bona administració pels ciutadans. Tothom que tingui queixes o consultes relatives a l’actuació de les administracions, tan locals, comarcals o catalanes, poder recórrer al Síndic per fer valdre els seus drets. El Síndic les escolta i, si cal, actual per resoldre conflictes.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics