Blanes separa més residus en els primers 9 mesos de l’any que en tot el 2011

 

La ciutat ha millorat notablement les seves dades de reciclatge selectiu, ja que de gener a setembre s’han recollit 275 tones més de brossa selectiva respecte el total de l’any passat, el que representa un 8% més que el 2011 a falta de 3 mesos per finalitzar aquest any.

Aquestes dades sumen el total de residus recollits en les 4 fraccions; paper i cartró, envasos, orgànica i vidre.

Davant d’aquestes dades el consistori blanenc considera important donar continuïtat a les campanyes de sensibilització per fomentar la correcta gestió dels residus generats i la recollida selectiva en general. A banda del propi reciclatge també es considera que cal conscienciar a la ciutadania sobre la gran quantitat de residus que es generen i de la necessitat de reduir-los.

Entre algunes de les accions previstes pel consistori hi ha posar a disposició dels ciutadans uns paquets de bosses per a la recollida selectiva, així com bosses compostables.

Igualment, es repartiran cubells de l’orgànica per aquells que encara no el tenen. Per aconseguir-lo caldrà participar en una enquesta sobre la prevenció de residus.

L’any 2011, PLF va separar 580 tones de residus en les tres fraccions que es separen a la nostra localitat, ja que encara no es recull l’orgànica de forma generalitzada.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics