PLF celebra els tres tombs aquest diumenge

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

 

Com ja és tradició, cada primer cap de setmana de Març, la Puput organitza els Tres Tombs a la nostra població. D’aquesta manera aquest diumenge , a partir de les 10 del matí, es farà la concentració dels animals que participaran a la trobada. El punt de concentració serà a la Porta del Cel.

Des d’aquí, els animals, sobretot cavalls, desfilaran cap a l’esglèsia parroquial, on es farà la benedicció i, tot just després , començaran els tres tombs pels principals carrers del centre de PLF.

Benja Costa, membre de la Puput, explica la planificació del diumenge i anima als palafollencs a participar amb les seves mascotes a la benedicció.

Després dels tres tombs, cap a quarts de 3 de la tarda, està previst el dinar popular a la gespa del Casal de L’avi9. Un dinar elaborat, també com és tradicional, pels arrossaires d’Argelaguer. Costa explica el menú i recomana comprar el tiquet de forma anticipada.

La celebració dels tres tombs a PLF comportarà també afectacions al trànsit. D’entrada estarà prohibit circular als carrers del centre, i tampoc es podrà estacionar en les vies per on es faran els tombs dels animals.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics