Èxit de la segona edició del Blanes 12

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

 

L’acció promocional ha reunit milers de visitants durant tot el cap de setmana. Ja diumenge l’alcalde de Blanes, Josep Marigó, assegurava que els comerços i hotels del poble estaven “satisfets” amb els resultats de l’activitat tot i que el mal temps havia fet tirar endarrere alguns turistes a última hora.

Les visites guiades, les rutes pel poble, les exhibicions de diverses disciplines artístiques i els concerts de música en directe al carrer han estat part de les 50 activitats del programa del Blanes 12.

Aquesta segona edició ha comptat amb la col•laboració de fins a 200 empreses i establiments. Una de les claus de l’èxit ha estat que ahir dilluns hagi estat dia de festa en moltes poblacions catalanes, bàsicament a l’àrea metropolitana.

El tret de sortida de ‘Blanes 12’ es va donar el passat divendres amb la ‘Shoppin Night’ que va omplir de gent el centre comercial del municipi fins a les dotze i dotze minuts de la nit. El principal objectiu d’aquesta iniciativa original és promocionar i reivindicar la ciutat com un punt turístic i cultural oferint tota mena de productes, ofertes i pernoctacions a preus atractius. Segons l’alcalde, aquesta segona edició ha aconseguit “consolidar” la campanya promocional i ha “donat alegria” al poble i ha agraït la col.laboració de comerciants, botiguers, entitats i associacions que han ajudat a fer possible aquesta idea.

L’alcalde ha assegurat que encara és aviat per fer una valoració total d’aquesta segona edició però ressalta que gran part dels restaurants van haver de penjar el cartell de complet i tancar les reserves.

 

 

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics