Blanes declara desert el concurs per trobar una mascota pel turisme familiar

Compartiu aquesta història

 

El concurs d’idees per identificar la ciutat com a destí de turisme familiar a través d’una mascota o logo. A criteri del jurat, cap dels 12 treballs presentats complia les expectatives, segons va informar l’Ajuntament. La majoria dels candidats, 8, eren d’autors de Blanes, però també hi ha pres part 2 participants de Maçanet de la Selva, un de Palafolls i un més de Sant Feliu de Guíxols.

Tot i que ha quedat desert, el consistori blanenc ha explicat que té previst continuar treballant per “assolir un element que identifiqui i consolidi la marca de Turisme Familiar”, tot i que no va concretar de quina manera seria ni si convocaria un nou concurs d’idees.

L’objectiu del primer concurs era el de disposar d’una mascota amb la que es pugui transmetre valors com la diversió i l’entreteniment. També es vol que la nova imatge identifiqui el municipi com a lloc destacat de destinació triat per les famílies pel fet de disposar de la marca de Destinació de Turisme Familiar, des del 2008.

L’Ajuntament vol que la il•lustració estigui inspirada en algun element turístic del municipi, com ara sa Palomera o algun monument blanenc, per així reforçar la marca de la ciutat.

El consistori preveia donar a conèixer el guanyador del certamen el passat dia 5 de gener coincidint amb la cavalcada de Reis Mags a la ciutat.

 

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.