L’amateur torna a ensopegar i s’allunya de les posicions d’ascens

Compartiu aquesta història

L’equip es complica les opcions de pujar de categoria després de perdre a casa del St. Antoni per 3 a 2. Vilanova va marcar el 2 a 1 i Svetomir va poder marcar el 3 a 2, al minut 86, amb el que es tancava el marcador.

L’amateur només ha sumat 5 dels últims 15 punts possibles, però, matemàticament encara té opcions per pujar de categoria, tot i que passen per que els dos primers ensopeguin en les 4 jornades que encara falten, ja que el PLF és 3r a 12 punts del líder, i a 11 del 2n.

De tota manera, cal recordar que l’equip és nou a la categoria, ja que la temporada passada va pujar de la categoria inferior, i l’adaptació ha estat tant bona que, presumiblement acabarà 3r.

La propera jornada jugarà contra l’Hostalric, que és 13e a la classificació.

En línies generals no ha estat una bona jornada pel club palafollenc. L’infantil va poder endur-se un punt de la seva visita al camp del Malgrat després d’empatar a 1 contra l’Olímpic Malgrat. Van ser els malgratencs els que es van avançar al marcador i Iker va aconseguir l’empat al minut 48.

Així es manté la distància entre els dos equips, ja que el Malgrat continua 5e i el PLF 6è, amb 10 victòries. La propera jornada l’infantil jugarà a casa contra el Cassà, que és el 8è amb 7 victòries.

Per últim el Cadet va perdre contra un equip a priori inferior, la BlanquiBlava de Lloret per 3 a 2.

Es van avançar els selvatans i clapés al minut 13 i Ayoub al 43 van capgirar el partit. A la segona meitat, però, els de Lloret van marcar dos gols que van acabar donant-los la victòria. El PLF és 3r amb 18 victòries i a 10 punts del 2n classificat.

La setmana q ve buscaran la victòria contra l’11è, l’Hostalric que acumula 5 victòries en el present campionat.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.