Selecció Musical
Ara fem
Selecció Musical
En directe En directe
I després: 00:30
Col·lectius en xarxa

La Festa dels 80 podria tenir nova ubicació de cara a la pròxima edició

Compartiu aquesta història

Unes 3.500 persones han deixat la seva empremta aquest dissabte a la festa dels 80 a Palafolls. Un èxit de públic que pràcticament desborda l’organització i que els obliga a plantejar-se una nova ubicació, ja que dissabte la plaça de Poppi va quedar petita per acollir els assistents a la festa. Ho ha explicat en Toni Marin, de la comissió de Reis i Carnestoltes, entitat organitzadora de la Festa dels 80.

Els clàssics de la música dels anys 80 han fet vibrar durant gairebé 6 hores als assistents a l’esdeveniment. Assistents arribats principalment de Palafolls però també de poblacions veïnes com Malgrat de Mar, Blanes o Tordera.

La festa dels 80 a Palafolls és un esdeveniment consolidat al municipi, i s’ha convertit en tot un referent, sempre el primer dissabte d’agost. La seva celebració dóna el tret de sortida a les activitats programades per aquest mes d’agost a la nostra població.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu