URGENT

Algunes botigues de Palafolls han participat del Black Friday

Compartiu aquesta història

Divendres negre, aquesta és la traducció del nom anglès de la campanya que s’utilitza des de fa uns anys per promocionar la temporada nadalenca en diferents establiments, sobretot de grans empreses. Es tracta d’una iniciativa que promociona importants rebaixes de preu en tot tipus de productes, des de peces de roba fins a electrodomèstics, aparells tecnològics, entrades per espectacles i, inclús, vehicles.

És una festivitat que prové dels Estats Units, on és una tradició que es celebra l’endemà  del dia d’acció de gràcies. A Catalunya va arribar fa aproximadament cincs anys, però ha estat aquest 2015 quan la diada del divendres negre ha esclatat amb força i una quantitat considerable d’empreses i grans magatzems s’hi han sumat. De fet, tot i dir-se divendres negre, s’ha allargat durant tot el cap de setmana.

Aquest any, Palafolls també ha tingut establiments que s’han sumat al Black Friday.  Bàsicament han estat comerços com els ‘outlets’ de la Fundació del Molí d’en Puigverd, que comercialitzen les marques Bershka, Oysho i Massimo Dutti. Aquestes tres botigues han rebaixat els seus preus dels fins a un 20%. Les marques d’Inditex, però, no són les úniques que participen en la campanya del black Friday a Palafolls. També la botiga de Yerse i diferents establiments del poble s’han sumat a aquesta festivitat americana i que tant de moda s’ha posat aquest any a Catalunya.

Avui a més, és el Cyber Monday, quan molts establiments oferiran productes rebaixats, suposadament, només a través de la seva pàgina web.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics