L’entitat que organitza la processó de Setmana Santa de PLF, i que ha convidat als legionaris a desfilar, assegura a Ràdio Palafolls que manté la “manifestació per les llibertats religioses” tot i que la Generalitat creu que no es pot considerar a tal.
L’entitat, presidida pel regidor del PP, Óscar Bermán, manté que la Generalitat no prohibeix expressament la manifestació prevista i per tant continua endavant amb la manifestació pels carrers del barri aquest Divendres Sant.

De fet, la Confraria ha avançat a aquesta emissora el lema que hauria d’encapçalar la manifestació de divendres. Serà “Libres para mostrar nuestra fe”, una frase que ja es va utilitzar l’any passat per poder veure als legionaris a l’Hospitalet, on l’Ajuntament també els havia prohibit.
Així doncs, l’entitat manté tot l’acte previst per aquest Divendres Sant, també la presència dels exlegionaris. La intenció és sortir en manifestació-processó a partir de les 18.30h des de davant de la capella de St Lluís i fer recorregut circular passant pels carrers de mar, av itaca, St Miquel i de nou St Joan. Val a dir que aquest recorregut es fa, en alguns trams, en sentit contrari al de la circulació dels vehicles i que davant de la manca d’autorització de Generalitat i Ajuntament, no està previst que es talli la circulació.