Selecció Musical
Ara fem
Selecció Musical
En directe En directe
I després: 05:00
El Calaix

L’Ajuntament de Malgrat vol conèixer l’opinió dels malgratencs sobre la festa major

Compartiu aquesta història

La Regidoria de Cultura de l’ajuntament de Malgrat de Mar va engegar el passat divendres un procés per conèixer l’opinió dels habitants del poble sobre els actes organitzats i el desenvolupament de la Festa Major de Sant Roc d’enguay, que va tenir lloc a mitjans d’agost.

Aquest és el segon any que es posa en marxa aquesta iniciativa per conèixer què en pensen els malgratencs i malgratenques sobre la organització de la festa. L’objectiu és arribar a saber quines són les activitats que més agraden i quines en troben a faltar per intentar que cada any la festa sigui millor i hi hagi actes del gust de tothom.

Per tots aquells que vulguin participar d’aquest procés ho poden fer a través d’un formulari en paper que es pot trobar a l’Ajuntament de Malgrat, al Centre Cívic, a la Biblioteca La Cooperativa o a l’Arxiu Municipal. El període de participació es tancarà el proper 16 de setembre.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu