El consistori vol reformular la seva actual marca de poble modernitzant-la. Per fer-ho han encarregat el projecte al despatx Col.Laboratori que aposta per posar en valor la identitat del poble, tant en la seva projecció cap a la ciutadania de Malgrat de Mar com també a l’exterior.
Aquesta rentada de cara de la marca comença amb una enquesta a la ciutadania que vol enquadrar els valors del municipi, en els seus punts forts, però també els més fluixos.
En aquest sentit l’enquesta, que es pot trobar a través d’Internet, es pregunta sobre què es el millor i el pitjor de Malgrat o demanen com definir el poble en tres paraules.Amb aquestes qüestions es vol perfilar el que serà la nova marca de vila.L’enquesta és anònima i està pensada per ser contestada de manera àgil i ràpida.
La voluntat del consistori és que tant malgratencs com visitants se sentin identificats amb aquesta nova marca i destaca que es construirà a partir de la participació ciutadana .
Malgrat ha confiat aquest canvi a una empresa de disseny del propi municipi, que a més, és l’encarregada de dissenyar la imatge corporativa i la marca d’aquesta emissora, Ràdio Palafolls.