L’empresa Malgrat Turisme, encarregada de la promoció i gestió turística del municipi veí, és fins demà dimecres a la fira World Travel Market de la capital anglesa per promocionar la seva destinació turística.
Es tracta d’una fira internacional orientada a agents del sector turístic que reuneix fins a 50.000 professionals amb més de 5.000 expositors d’arreu del món, on es representa a 182 països.
Malgrat de Mar però no té un estand propi, sinó que es promociona en el mostrador de Costa Barcelona que es troba sota el paraigua de l’estand institucional de Catalunya.
La intenció és projectar Malgrat al mercat britànic i promocionar el municipi com a destinació familiar però també per a persones grans. Des de la regidoria de Turisme es destaca el client anglès com un turista de llarga estada i que genera despesa al municipi.
Malgrat ja hi va participar l’any passat i d’aquesta manera reitera la voluntat d’atreure el turisme britànic i fa tres setmanes participava en una altra acció de promoció de la ciutat adreçada precisament a agències de viatges del Regne Unit.
A més, fa un mes el consistori es posava en marxa per actualitzar i modernitzar la marca de Malgrat. Amb aquesta intenció obria una enquesta perquè tant els que són malgratencs com els que no poguessin participar i explicar quins són els punts forts i dèbils del municipi. Tot amb la intenció de millorar la marca Malgrat en el mercat turístic.