Ara fem
Amb Josep Maria Solé i Mònica Socias
divendres 05:00
06:00
I després: 06:00
A les Portes de Troia

La Fundació Champagnat es queda amb l’escola Sant Pere Chanel

Compartiu aquesta història

 L’escola Sant Pere Chanel de Malgrat de Mar canvia de titulars. Una decisió que s’ha estat gestant des del passat mes d’abril a iniciativa dels encara responsables del centre, els Pares Maristes. L’acord es va oficialitzar tot just aquest 18 de novembre.

Així doncs, a partir del mes de juny serà la Fundació Champagnat -en mans dels Germans Maristes- qui s’encarregarà de la gestió del col·legi. D’aquesta manera s’assegura el caràcter marista i d’escola cristiana del centre Sant Pere Chanel ja que ambdues congregacions tenen un origen comú, vinculació i col·laboració en molts països, i una missió comuna al servei de l’educació dels infants i joves.

 A més, des de l’escola s’ha assenyalat que la previsió inicial és que es mantingui la mateixa línia educativa i l’actual professorat.

Amb aquesta incorporació, ja són 10 les escoles que formen part de la xarxa dels Germans Maristes a Catalunya.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu