El SOC subvenciona la contractació de dues auxiliars administratives a l’Ajuntament

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

ajuntamentEl pla Treball i Formació impulsat pel Servei d’Ocupació de Catalunya ha permès al consistori palafollenc incorporar dues auxiliars administratives aquest divendres.

El programa busca incentivar l’ocupació entre persones aturades, majors de 45 anys i que no percebin la prestació d’atur. L’ajuda permetia incorporar o bé peons o auxiliars administratius, en funció de les necessitats del consistori. Són declaracions de Sílvia González, de l’Àrea Promoció Econòmica.

En el cas de Palafolls, s’ha optat per les administratives que s’incorporaran al departament d’Intervenció i al Registre Municipal on realitzaran tasques relacionades amb l’atenció al públic, d’administració i informació de tràmits, entre d’altres, per un període de 6 mesos a jornada completa.

En total s’hi han presentat 9 candidats dels que se n’han seleccionat dos per tal que s’incorporin a l’Ajuntament, però també rebran una formació.

La selecció de personal es va fer la setmana passada a les dependències del MiD amb professionals de Recursos Humans. A Palafolls, al tractar-se d’un municipi petit, és el Consell Comarcal del Maresme el que formalitzarà el contracte amb les treballadores, pel que formalment, les contractarà l’ens comarcal però oferiran serveis per l’Ajuntament de Palafolls.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics