Ara fem
Amb Melina Morilla
dilluns 23:00
23:25
I després: 00:30
Sendes

Joventut porta el debat del sexting a les aules

Compartiu aquesta història

Durant els quatre últims dimarts, l’àrea de Serveis Socials i de Joventut s’ha desplaçat a les aules de 2n d’ESO de l’Institut Font del Ferro de Palafolls per conscienciar als joves sobre els perills que comporta el sexting, que pot acabar en ciberassetjament.

El sexting consisteix en enviar imatges o vídeos íntims de contingut sexual a través dels dispositius electrònics amb el risc que després el destinatari d’aquestes imatges les difonguin a través de les xarxes socials i s’acabin fent públiques.

El taller l’ha impartit el tècnic de Joventut i l’educadora social que han rebut formació al respecte a través d’un curs organitzat pel Consell Comarcal. La finalitat és prevenir que s’enviïn imatges eròtiques i  ajudar a identificar quan es produeixin les situacions de ciberbulling.

S’ha escollit precisament el col·lectiu d’alumnes d’entre 13 i 14 anys quan es considera que comencen a tenir relacions i que a més tenen accés a les xarxes socials, pel que és quan es podria començar a produir sexting i casos d’assetjament.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu