El club de muntanya palafollenc ja ha obert les inscripcions per participar en la 3a edició d’auqesta cursa, que ha anat agafant popularitat en les seves celebracions fins avui i que, enguany, tindrà lloc el proper diumenge 15 de març.
Les inscripcions per participar-hi es poden fer a través del web www.safirteam.com, i es mantindran obertes fins el dia 12 de març, 3 dies abans de l’esdeveniment.
Segons ha informat el club, la Trail Senyor del Castell torna enguany a comptar amb dues modalitats. D’una banda, la trail, amb 13 quilòmetres de recorregut i 650 metres de desnivell; de l’altra, la marxa, que en aquest cas oferirà 6 quilòmetres i 200 metres de desnivell.
La Trail Senyor del Castell és un esdeveniment organitzat pel Safir Team amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palafolls.