URGENT

Blanes reprèn l’activitat presencial a l’Oficina Municipal d’Atenció Integral Ciutadana

Compartiu aquesta història

L’Ajuntament de Blanes, igualment com la resta d’institucions del territori, va recuperant mica en mica una certa normalitat en alguns dels seus àmbits que, fins ara, estaven tancats o havien modificat el seu funcionament arran del coronavirus.

Segons ha informat el consistori, des d’ahir dilluns torna a estar en marxa el servei d’informació, tramitació, sol·licituds i consultes de manera presencial i oberta al públic a les dependències de l’Oficina de l’AMIC.

L’Ajuntament aclareix, però, que l’atenció presencial es fa de forma exclusiva amb cita prèvia, sempre que siguin temes urgents; una cita prèvia que es pot concertar trucant al telèfon 972 37 93 20 i per internet a través de citaprevia.blanes.cat. Per agilitzar l’atenció, el consistori ha habilitat un Punt d’Informació a l’entrada de l’edifici de l’Ajuntament.

El consistori blanenc ha informat que, de moment, l’obertura de l’Oficina de l’AMIC s’ha fet amb serveis mínims, i preveu que properament s’hi vagi afegint més personal.

Amb tot, la reobertura s’ha fet amb estrictes mesures de seguretat per combatre la propagació del coronavirus. En aquest sentit, a banda del material per garantir el distanciament físic, el de protecció i el d’higiene, el consistori ha informat també que s’ha establert un únic punt d’entrada i un únic punt de sortida; només es pot accedir a l’edifici per l’entrada principal del Passeig de Dintre, mentre que la sortida s’efectua per la porta que dona a la Plaça dels Dies Feiners.

L’Oficina Municipal d’Atenció Integral Ciutadana de l’Ajuntament de Blanes torna a atendre presencialment amb el seu horari habitual, és a dir, de dos quarts de 9 del matí fins a dos quarts de 3 de la tarda.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics