L’Ajuntament de Blanes, igualment com la resta d’institucions del territori, va recuperant mica en mica una certa normalitat en alguns dels seus àmbits que, fins ara, estaven tancats o havien modificat el seu funcionament arran del coronavirus.
Segons ha informat el consistori, des d’ahir dilluns torna a estar en marxa el servei d’informació, tramitació, sol·licituds i consultes de manera presencial i oberta al públic a les dependències de l’Oficina de l’AMIC.
L’Ajuntament aclareix, però, que l’atenció presencial es fa de forma exclusiva amb cita prèvia, sempre que siguin temes urgents; una cita prèvia que es pot concertar trucant al telèfon 972 37 93 20 i per internet a través de citaprevia.blanes.cat. Per agilitzar l’atenció, el consistori ha habilitat un Punt d’Informació a l’entrada de l’edifici de l’Ajuntament.
El consistori blanenc ha informat que, de moment, l’obertura de l’Oficina de l’AMIC s’ha fet amb serveis mínims, i preveu que properament s’hi vagi afegint més personal.
Amb tot, la reobertura s’ha fet amb estrictes mesures de seguretat per combatre la propagació del coronavirus. En aquest sentit, a banda del material per garantir el distanciament físic, el de protecció i el d’higiene, el consistori ha informat també que s’ha establert un únic punt d’entrada i un únic punt de sortida; només es pot accedir a l’edifici per l’entrada principal del Passeig de Dintre, mentre que la sortida s’efectua per la porta que dona a la Plaça dels Dies Feiners.
L’Oficina Municipal d’Atenció Integral Ciutadana de l’Ajuntament de Blanes torna a atendre presencialment amb el seu horari habitual, és a dir, de dos quarts de 9 del matí fins a dos quarts de 3 de la tarda.