Aquests darrers dies, a les xarxes socials han començat a aparèixer publicacions amb l’etiqueta #FemPalafolls. Es tracta d’una campanya iniciada des del sector del comerç del nostre municipi amb l’objectiu de potenciar el consum de casa.
L’Emi, responsable de l’establiment de moda Maja, explica que la iniciativa la va idear la seva filla, i afirma que la intenció és que la gent no marxi del municipi per fer les seves compres.
La campanya anima als consumidors a penjar fotos a les xarxes socials del que compren als comerços palafollencs i dels serveis que utilitzen, afegint a la publicació l’etiqueta #FemPalafolls. En aquest sentit, l’Emi considera que, si una persona fa promoció del que compra al municipi, aquest gest pot animar-ne a d’altres a anar a comprar als establiments locals.
Des de Maja han iniciat la campanya animant no només als consumidors sinó també a la resta de companys i companyes del sector del comerç palafollenc, molts dels quals s’han afegit a la campanya amb l’etiqueta #FemPalafolls