
La Comissió jurídica assessora de la Generalitat de Catalunya ha informat favorablement sobre la resolució del contracte entre l’Ajuntament de Malgrat i l’empresa Rogasa per l’execució de les obres incloses al projecte d’ordenació i rehabilitació del Passeig. Dona suport així a la tesi defensada per l’Ajuntament que va decidir rescindir el contracte amb l’empresa després de les desavinences i contradiccions econòmiques entre consistori i empresa un cop a punt d’acabar la primera fase de remodelació.
En el seu dia,. l’Ajuntament malgratenc assegurava que es resolia el contracte «per preus contradictoris i excessos d’amidaments», i que havien sorgit durant la primera fase dels treballs i que afectarien a la segona. Unes discrepàncies de preus contradictoris entorn als 743.000 euros, mentre que pels excessos d’amidaments la xifra és d’entorn als 147.000 euros.
Des del moment de la rescissió l’empresa s’hi va oposar i el consistori va demanar un informe jurídica a la Generalitat que, escoltades totes les parts, dóna la raó a l’Ajuntament.
Segons el consistori abans del juliol es plantaran els arbres que han d’anar a aquesta primera fase així com les papereres i jocs infantils per tal de finalitzar del tot la remodelació del primer tram.