Com ahir avançava aquesta emissora, el municipi veí ha presentat en les últimes hores el cicle cultural pinzellades d’estiu. Rere aquest nom s’amaguen alguna de les activitats que la regidoria de cultura tenia pensades en el seu moment per la passada Festa Major, que finalment no es va fer per prevenció de la covid. Ara el consistori ha decidit programar aquestes activitats en un cicle que s’allargarà tots els caps de setmana fins a finals de setembre. Lurdes Borrell és la regidora de cultura de Malgrat.
A finals de juliol, l’Ajuntament de Malgrat anunciava que, seguint els passos de Blanes o Lloret, anul·lava la seva Festa Major, que es fa sempre al voltant del 16 d’agost, dia de Sant Roc. Ho feia per prudència i responsabilitat davant la situació de la covid-19. Ara, però, anuncia aquest cicle que inclou algunes activitats habituals de la festa, però espaiades en el temps i amb aforament limitat.
Segons Borrell la principal preocupació, quan es va anul·lar la Festa, era evitar l’efecte crida de les activitats de la Festa Major. Ara el pinzellada d’estiu inclou teatre, música, lectura i cinema de petit format. Totes les activitats tenen l’aforament limitat i caldrà fer reserva d’entrades a través d’un enllaç que trobareu al nostre web.
Per començar hi haurà concert d’havaneres, aquest divendres al parc del castell i sardanes diumenge a Can Campassol.
Reserva d’entrada AQUÍ
Consulta la programació AQUÍ