Selecció Musical
Ara fem
Selecció Musical
En directe En directe
I després: 01:00
Informatiu Nit

Divendres es començarà a administrar la dosi de reforç als vacunats amb Janssen

Compartiu aquesta història

La Corporació de Salut del Maresme i la Selva anunciava la setmana passada que diversos CAP’s de la zona començaven ja a administrar la dosi de reforç de la vacuna contra el coronavirus a les persones vacunades amb la monodosi de Janssen. Avui, l’ens sanitari ha confirmat que el CAP de Palafolls ho començarà a fer aquest mateix divendres, dia 26.

Divendres passat, la dosi de reforç va començar a administrar-se a Calella, i avui dimarts s’inicia la vacunació a Malgrat de Mar, a Can Campassol.

Tal i com va informar la CSMS, aquesta dosi s’administra a les persones que fa almenys tres mesos que van rebre l’única dosi de Janssen, als quals ara se’ls administrarà una dosi de Pfizer o Moderna. A la vegada, no seran vacunades amb la dosi de reforç les persones que van patir la Covid-19 abans de rebre la injecció, exceptuant les que tenen entre 65 i 69 anys.

Els centres d’atenció primària citaran a les persones a través d’una trucada telefònica.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu