L’Ajuntament contracta a 3 persones que estaven en situació d’atur

Compartiu aquesta història

A principis de juny han començat a treballar 2 operaris de manteniment  de via pública i també un auxiliar administratiu que estan vinculats al Programa de Treball i de Formació impulsat pel SOC i que en el cas dels municipis petits està gestionat pel Consell Comarcal. 

Les tres noves persones contractes a Palafolls tenen un contracte d’un any de durada. 

Des de l’Ajuntament de Palafolls, s’ha volgut potenciar la contractació de perfils amb dificultats de reinserció al món laboral, com les persones majors de 52 anys, els usuaris de renda garantida o persones en situació d’atur de llarga durada. 

Ho explica Susanna Pla, Regidora d’Ocupació de l’Ajuntament de Palafolls.

A banda dels objectius socials que hi ha darrere aquestes contractacions, també tenen una finalitat com a consistori. Els dos operaris de manteniment donaran suport a la brigada durant el mesos d’estiu quan hi ha un increment de feina. En aquest sentit es faran càrrec de dur a terme un pla de millora de les voreres i espais de la via pública que estiguin en mal estat. D’altra banda, l’auxiliar administratiu estarà vinculada a l’Àrea Serveis Socials en un moment especial necessitat coincidint amb les repercussions tan social com econòmiques que ha causat la covid, com també les afectacion de la Guerra d’Ucraïna.

El programa de Treball i Formació que va néixer fa 13 anys combina l’experiència laboral amb l’acompanyament a les persones en situació d’atur. Aquest any el Consell Comarcal ha contractat fins a 41 persones que treballaran en 19 Ajuntaments del Maresme, entre ells, els nostre.

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya i finançada al 100% pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de la COVID-19.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.