Oberta la convocatòria dels Ajuts de Lloguer per a majors de 36 anys

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Després que el passat mes de maig s’obrís la convocatòria Bo Lloguer Jove dirigit a joves fins a 35 anys, ahir es va iniciar el termini per demanar l’ajut de Lloguer 2022 per aquelles persones d’entre 36 i 65 anys. Són subvencions que es destinen a aquelles persones físiques que en el moment de presentar la solicitud tinguin 36 anys o més, que siguin titulars d’un contracte de lloguer o l’ús d’un habitatge o habitació que constitueixi el seu domicili habitual i permanent en el territori de Catalunya.

Les solicituts es podem presentar electrònicament entrant al web del Gencat/ajutlloguer o a través del portal de tràmits del web del Consell Comarcal del Maresme.

També es pot demanar de manera presencial a l’oficina d’Habitatge de 9h a 14h SENSE cita prèvia.

Les persones que estiguin interessades i que compleixin aquests requisits i els que surten al web, tenen fins el 15 de juliol per a poder tramitar l’ajuda.

Cal recordar que les persones que demanin l’ajut de lloguer 2022 no poden passar dels gairebé 22.600€ guanyats a l’any. 

Per altra banda, l’import màxim del lloguer mensual al Maresme és de 900€ al mes i en el cas de lloguer per habitació no pot ser superior als 450€ al mes.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics