Actualment, Palafolls compta amb 496 persones aturades. Una xifra que suposa un augment de 13 persones respecte l’últim mes de l’any 2022. La tendència a l’alça continua un any més a la vila. L’any passat va augmentar sis vegades, els mesos en què va augmentar van ser el gener, el juliol, l’agost, el setembre, el novembre i el desembre.

Si es comparen aquestes xifres amb les del gener de l’any passat, les dades mostren una disminució de l’atur interanual i, a la vegada un petit augment mensual de persones aturades. I, és que, el gener de 2022, hi havia 570 persones a l’atur, el que va suposar un augment de 2 persones respecte el mes anterior del mateix any. Pel que fa la taxa total d’aturats a Palafolls el gener, aquesta és d’un 10’09%.
Quant als municipis veïns, la tònica és similar. Malgrat ha comptabilitzat un total de 935 aturats, 14 més que el mes anterior. A Tordera la xifra ha disminuït fins als 1.064, i a Pineda ha augmentat fins als 1.780 aturats.