URGENT

L’Hospital de Calella incorpora un nou sistema de recepció i avís pels seus pacients i deixa de cridar-los pel seu nom

Compartiu aquesta història

La mesura neix amb l’objectiu d’agilitzar les cues, endreçar el flux de pacients i garantir-ne la seva confidencialitat. A partir d’ara, en arribar a l’hospital, els pacients han d’identificar-se amb la seva targeta sanitària a un expenedor que s’ha instal·lat al vestíbul del centre on reben un tiquet informatiu. En aquest, s’indica el lloc on s’ha d’esperar per ser visitat i un codi d’identificació. 

Aquest codi serveix per indicar als pacients que poden passar a les consultes, a través de les 25 pantalles que s’han instal·lat per tot l’hospital. A les pantalles apareixerà el codi identificatiu conjuntament amb la porta a la que han d’accedir. És a dir, que ja no sentirem al personal sanitari cridant el nom dels pacients desde la porta de la consulta. 

A més d’aquest nou projecte de recepció i crida de pacients, també s’ha incorporat un sistema de guiatge per colors i lletres per definir i diferenciar els espais de l’Hospital amb l’objectiu de facilitar l’orientació dels pacients. En aquest sentit, cada àrea està associada a un color i una lletra, que serveixen per ajudar al pacient a guiarse i trobar la consulta desitjada. 

Pel moment, el sistema afecta a les consultes externes, al servei de diagnòstic per la imatge i als gabinets de proves. El projecte també s’ha implementat a l’Hospital de Blanes i tots dos ja treballen per incorporar-ho a altres serveis com l’Hospital de Dia o les Extraccions. 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics