Les sorpreses no van deixar d’aparèixer ahir al vespre i, és que, a banda d’Esquerra Unitària, Nosotros també es va veure afectat amb els resultats de les votacions. Durant els últims quatre anys el partit ha sigut la quarta força política més votada a Palafolls, aquest any, però, no han tingut tanta sort.
En el conjunt de Palafolls 75 persones han votat la formació, el que suposa un 1,01% del total de votants. Aquestes xifres no s’assemblen a les obtingudes fa quatre anys en què Nosotros va aconseguir 219 vots que van suposar un 4,90% del total a Palafolls.
El candidat de Nosotros, Jordi Caparrós, va indicar als micròfons d’aquesta emissora que està content per la feina feta, tenint en compte el poc temps que fa que treballa pel partit. Tot i això, sí que considera que el canvi de candidat a última hora pot haver-los passat factura.
En definitiva, Nosotros ha sigut un dels partits més mal parats aquestes eleccions. I, és que, ha passat de ser la quarta força més votada a ser la menys votada de Palafolls.