Després de vint-i-un anys d’història al nostre municipi i d’haver recorregut diferents emplaçaments al poble, el Club de Taekwondo de Palafolls està d’enhorabona. Aquest cap de setmana l’entitat esportiva estrenarà noves instal·lacions amb la celebració de la segona edició del Campionat Vila de Palafolls de Salt.
Aquest diumenge 11 de juny, els alumnes del club faran una petita exhibició als pares per demostrar els coneixements i la millora de la tècnica adquirida durant aquesta darrera temporada i que, de retruc, servirà d’escalfament per la competició posterior.
Enguany, la segona edició del Campionat Vila de Palafolls de Salt donarà el tret de sortida a les 10:00 hores i hi participaran els alumnes del club conjuntament amb els membres de les quatre entitats convidades. L’entrada per assistir-hi és gratuïta i tothom qui vulgui gaudir de l’espectacularitat dels salts hi està convidat. Ho explica la portaveu del club, Júlia Martínez.
Tot i que durant les darreres setmanes ja havien obert les portes de les instal·lacions als membres del club, no serà fins diumenge que el club pugui presentar oficialment el nou espai. Després d’anys de reclamacions, fa dues setmanes que l’Ajuntament i el club van signar l’acord, amb la col·laboració del Consell Esportiu del Maresme, per l’explotació del nou espai.
D’aquesta manera, les noves instal·lacions, ubicades al costat del CAP, permetran que el club abandoni l’espai que se’ls havia cedit en els darrers anys al lateral del Palauet.
Amb tot, el club ha anunciat que aquest estiu també oferirà un campus esportiu per als joves interessats a aprendre o millorar la seva tècnica en arts marcials. Igual que la resta de casals esportius del municipi, arrencarà el dia 26 de juny i s’estendrà durant les quatre setmanes de juliol, a un cost de 50 € setmanals.
L’horari serà de matins, entre les 9 i les 13 h, i ja han anunciat que no disposaran de serveis de menjador tot i que no descarten alguna visita per sorpresa, com ja va passar l’any passat amb el mestre José Manuel Marín.