Pineda de Mar celebra l’Orgull LGTBI+ fins al proper 14 de juliol

Compartiu aquesta història

A banda de Palafolls, altres municipis també s’han sumat a les reivindicacions del 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI. És el cas, per exemple, de Pineda de Mar que s’ha sumat a la reivindicació organitzant un seguit d’activitats arreu del municipi. Aquestes van començar dilluns amb la inauguració de l’Espai LGTBIQA+ i s’allargaran fins al 14 de juliol.

Aquest dimecres, a les 11h s’han pintat les escales de Can Jalpí amb els colors de la bandera LGTBIQA+ i a les 12h s’ha fet la lectura del manifest institucional davant les portes de l’Ajuntament. El divendres es el torn de l’espectacle familiar de titelles Blauró a Can Comas i de la festa juvenil que organitza l’Espai Jove-Can Jalpí. 

El proper dissabte 1 de juliol es tancaran les activitats amb una celebració de la Festa dels Colors que està pensada per a tots els públics. És gratuïta i de lliure accés, tot i que es recomana la inscripció prèvia per poder assegurar-se tenir una bossa de pols de colors i un obsequi sorpresa que rebran els 650 primers inscrits.

Tot i això, el divendres 14 de juliol hi haurà una activitat extra. Concretament, es tracta d’un espectacle d’humor que porta per títol ‘Género y figura’ on es reflexiona sobre la identitat sexual i de gènere. Totes les activitats són gratuïtes, tot i que es poden reservar les entrades al web d’Entràpolis.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.