Aquest cap de setmana, Palafolls recupera una de les festes més esperades de l’any. Aquest dissabte, la Plaça Poppi allotjarà la tradicional Mega Festa dels 80s. Des de les 22:30 hores fins a les 04:00 hores, el col·lectiu Slum Dj’s s’encarregarà d’amenitzar la nit amb la millor música de la dècada.
Entre les principals novetats d’enguany, Slum Dj’s ha indicat que en aquesta edició han volgut la part visual de l’espectacle. En aquest sentit, es projectaran diferents combinacions de vídeos dels anys vuitanta per evocar la nostàlgia dels espectadors. Un dels membres de Slum Dj’s, Quim Albert, ha apuntat que no només incorporaran fragments de pel·lícules, videoclips i sèries sinó que també inclouran efectes especials per “donar-li un toc més modern”.
Des del col·lectiu musical han reconegut que també hi haurà alguna sorpresa amb forma de regal, en directe. Així mateix, pel que fa a la tradició de llançar pilotes de platja, aquest any han avançat que canvien la dinàmica i llencen un altre objecte que els espectadors fa anys que demanen.
D’altra banda, la Comissió de Reis i Carnestoltes fa dies que recorre els diferents establiments i locals de restauració municipals per vendre tiquets de consumició anticipadament, per tal d’evitar les aglomeracions i les llargues cues. Així mateix, han disposat d’una oferta d’un tiquet de regal en cas de comprar-ne cinc iguals. Per a més informació, podeu consultar les xarxes socials de la Comissió de Reis i Carnestoltes.