URGENT

L’OMIC torna a atendre les consultes i reclamacions 

Compartiu aquesta història

Després del període estival, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, l‘OMIC, torna a estar operativa. Aquesta oficina té la finalitat de proporcionar als ciutadans la informació, l’educació i el suport en matèria de consum però també pot ajudar a l’hora de presentar reclamacions ciutadanes sobre temàtiques de consum. Així ho ha detallat Oriol Contreras, responsable de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor.

A Palafolls el servei el dona un advocat professional i especialista en temes de consum que atén a la ciutadania els dimarts a l’Ajuntament, sempre amb cita prèvia.

Palafolls ja fa anys que compta amb aquest servei. L’any passat, segons dades del propi Ajuntament de Palafolls, el servei va atendre 162 persones. La majoria eren consultes relacionades amb factures, subministraments o serveis, però una 60a d’aquestes atencions han derivat en expedients de reclamació  a empreses de subministraments energètics o  companyies de telefonia mòbil. 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics