Blanes prepara la 1a edició del Blanes Urban Festival

Compartiu aquesta història

Ja està tot a punt a Blanes per el BUF!, el primer festival d’Art i Música Urbana i Electrònica de la Costa Brava que es durà a terme del 12 al 14 d’octubre. La intenció principal era que fos un festival només de música urbana i electrònica, tot i això, al veure la implicació que hi ha hagut per part de diferents agents, s’ha pogut fer un festival molt més ampli. Així ho ha detallat Jordi Calvet, regidor de Cultura a l’Ajuntament de Blanes. 

Inclòs dins la programació d’actes hi ha el 5è Concurs de Graffitis que s’ha previst pel mateix 14 d’octubre des de les 09:30h a les 18:30h. En aquest sentit, el regidor detalla que els interessats es poden inscriure fins divendres, tot i que demanen que demostrin la qualitat dels seus treballs per assegurar la qualitat del concurs.

Pel que fa als premis, el concurs preveu tres premis. El 1r de 700€, el 2n de 500€, i un premi especial de 300€ a la millor obra d’un participant local. A banda, els participants rebran 50€ per les despeses de materials que s’entregaran en acabar l’activitat.

La resta d’activitats programades dins el 1r BUF! es podran consultar properament al programa d’actes del festival. Tot i això, el regidor ha avançat la presència d’artistes de renom en els concerts organitzats. 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.