El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha iniciat l’any buscant noves propostes i apostes de cara a la millora de la visibilització i dinamització de la nostra comarca.
Entre altres, una de les apostes d’enguany és seguir impulsant el turisme accessible amb unes jornades de sensibilització pels sectors públic i privat, a banda de buscar la inclusió en tot tipus d’àmbits. Tal com indiquen des del Consorci, es preveu impulsar un cap de setmana en què s’oferiran activitats adaptades a infants amb autisme, entre altres. I, és que, una de les intencions principals és que el Maresme sigui una destinació inclusiva, accessible i responsable.
Un altre dels propòsits d’aquest any serà el turisme de pantalla. Fa temps que el consorci treballa en aquest tipus de turisme amb la Maresme Film Commission, però aquest any es vol potenciar amb la creació de rutes cinematogràfiques i un mapa de filmacions.
La intenció aquest any, també és impulsar la marca gastronòmica ‘Sabors Maresme’. Aquesta serà el paraigües de tots els productes gastronòmics del Maresme, però també dels establiments de restauració i els productors.
Enguany, la iaia del Maresme agafarà més protagonisme, ja que es convertirà en una contacontes que visitarà les biblioteques de la comarca. La iaia serà l’encarregada de fer l’hora del comte i participarà en moltes de les activitats municipals que es facin a la comarca. Aquestes només són algunes de les propostes que el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha presentat, la intenció és preparar-ne d’altres per continuar promocionant la destinació Maresme.