Tordera acull dissabte el festival d’arts escèniques La Peixera

Compartiu aquesta història

Serà durant dos dissabtes consecutius, amb la particularitat que l’associació organitzadora, La Peixera, ha decidit repetir el primer cap de setmana l’experiència engegada l’any passat en motiu del 15è aniversari de l’entitat, amb actuacions de teatre i circ al carrer.

Amb aquesta iniciativa, volien apropar l’entitat i les seves activitats a la gent del poble i als espectadors, que al capdavall és a qui dirigeixen la programació cultural durant l’any. Ho explica la secretària de La Peixera, Marta Dalmau.

Cartell promocional de l'esdeveniment
Cartell promocional de l’esdeveniment

Tot plegat començarà aquest dissabte, dia 25  cap a 2/4 de 5 de la tarda a la plaça de l’Església, on la Cia. Del Circ Petit i la Sala La Morralla de Blanes oferiran un petit taller de circ i malabars.

Aquesta primera intervenció acabarà amb un espectacle a càrrec de la Sala Morralla. La següent actuació serà al Parc de la Sardana, on es podrà gaudir de l’espectacle Al i Gual de la Cia. Circolate. Després, i acompanyats de la Cia. TxaChuMa, s’anirà fins la Plaça de la Concòrdia,  on es trobaran el SupeRepus, un espectacle de circ, poesia i romanticisme apte per a tots els públics. La Colla de Diables local conduirà la comitiva cap al Parc Prudenci Bertrana, seu històrica del festival des dels seus inicis. Allà hi haurà, com ja va passar l’any passat, botifarrada popular a preus populars. El tiquet per al sopar es podrà adquirir durant el mateix recorregut.

La segona nit del festival es durà a terme el dissabte següent 1 d’agost, i començarà amb una altra novetat,

L’associació La Peixera és una entitat cultural sense ànim de lucre, que té els seus orígens en l’associació CRIT, nascuda l’any 1999 amb la finalitat de configurar una nova opció d’oci cultural al municipi veí.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.