L’actual regidor no adscrit va aprofitar el ple municipal d’anit per demanar respecte a la resta de formacions que concorren a les eleccions municipals. Bermán va denunciar que un dels seus cartells, situat al Saló del Mas Pedrer, havia rebut fins a 13 trets de balins. Una acció que el cap de llista de Nosotros no considera una criaturada.
El cartell de cartró, situat prop de la zona escolar, presenta una 10a d’impactes a la seva part frontal, on hi ha la fotografia del candidat, sense que cap hagi traspassat a la seva part posterior.
El cartell ja ha estat retirat i substituït per un altre de nou. Nosotros ha denunciat reiteradament una campanya de boicot cap a la seva candidatura i més concretament contra a seva propaganda electoral, assegurant que li arrenquen tots els cartells de la seva candidatura.
Bermán també va criticar la convocatòria d’un ple en campanya electoral i, per tot plegat, va decidir marxar del plenari just a l’inici de la sessió.
Nosotros proposa en aquestes eleccions millorar els accessos a Sant Genís i Mas Carbó amb noves vies que complementin les actuals.