La Fundació Espigoladors posa en marxa la iniciativa “Tasta i Arrela’t”

Compartiu aquesta història

Des d’aquest mes de juliol i fins al mes d’octubre, la Fundació Espigoladors ha engegat un cicle d’activitats per desgranar el malbaratament alimentari en diversos indrets de tota catalunya. Entre d’altres, es faran activitats a Barcelona i a l’Àrea Metropolitana, a l’Alt Maresme i a Girona, a Terres de l’ebre i a Lleida. 

“Tasta i Arrela’t” és un cicle d’activitats que té l’objectiu de generar espais de reflexió i debat sobre el malbaratament alimentari i passar a l’acció per avançar cap a una alimentació més sostenible. Per dur-ho a terme, han preparat activitats com xerrades, cinefòrums, espigolades, tallers de cuina i dinars d’aprofitament. N’ha donat més detalls Cristina Cabot, educadora ambiental de la fundació.

Entre algunes d’aquestes iniciatives que es duran a terme a la nostra comarca es troben dues espigolades, una al setembre i una altra a l’octubre; un cinefòrum a Mataró a l’octubre, i un dinar d’aprofitament. Tothom interessat en participar d’aquestes activitats pot visitar el web d’Espigoladors on trobareu el programa d’actes.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.