El municipi ha presentat la seva nova marca visual per tal de promocionar la vila a nivell turístic.
L’encarregat de reformular el logotip ha estat Javier Mariscal, qui ja va dissenyar la mascota de Barcelona 92, en Cobi. Per aquest encàrrec, Mariscal ha pensat un dibuix que simbolitza un pi, davant la façana marítima de Pineda.
El nou logotip de Pineda es va presentar aquest cap de setmana a l’estand promocional al “ B Travel”, el Saló Internacional del Turisme de Barcelona.
Des de l’estand s’ha promocionat els festivals i alguns esdeveniments propis de la localitat com ara l’Arts d’Estiu, la segona trobada de tres tripulats de 5 polzades o la Mostra Nacional de Teatre Amateur entre d’altres.
A banda de la presentació de la nova imatge promocional, Pineda va aprofitar el certamen turístic per ensenyar que pot oferir als visitants i mostrar moltes activitats i actuacions com ara la dels Gegants de Pineda, o una ballada de sardanes, degustació de dolços i vi moscatell, una actuació de Màgia, performances i la presentació del Psycobilly Festival, entre d’altres.
El certamen turístic de BCN es va fer des del divendres i fins diumenge a Fira de Barcelona.